FANDOM

Cassandra
Casandra
Informacje
Wygląd
Waga: 49,9 kg
Wzrost: 1,65 m
Dane

 Cassandra Cain ( alter ego Batgril III ) ur () zm ()

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Casandra urodziła się bez nazwiska. Miała zostać najlepszym ochroniażem Ra's Al Ghula. Próby stworzenia takiego wojownika nie powiodły się. Dlatego Dawid Cain odnalazł odpowiednie geny  , dzięki którym mogło stworzyć "tego jednego który jest wszystkim " . Następnie zaczął szukąć odpowiedniej matki dla dziecka . Nikt Casandry nie nauczył czytać ani mówić. Cain między narodowy najemnik i zabójca chciał żeby Cassandra  była najlepszą zabójczynią. Dawid nauczył ja odczytywać język ciała . 

Przybycie do gothamEdytuj

Cassandra wędrowała po świecie , nie mogła znaleźć własnej życiowej drogi. Jednak znalazła się w Gotham city. To miasto było objęte kwarantanną spowodowaną trzęsieniem ziemi , które miało miejsce parę miesięcy temu . Podczas Ziemi niczyjej Cassandra stała się zaufaną agentką Barbary Gordon. Jej ojciec został wynajęty przez Two Face"a. Których chciał zabić Jamesa Gordona . Zamach się nie powiódł ponieważ zabójce powstrzymała Cassandra. Batman i  Batgril zdali sobie sprawę , że dziewczyna może wesprzeć batmana . Bruce zabrał więc strój Batgril, który wcześniej używała Hunterss i podarował go Cassandrze. Cass  nie raz pomagała Batmanowi i bat rodzinie, oraz ludziom gotham .