FANDOM

Deadshot
A prime pic of Deadshot
Informacje
Prawdziwe imię: Floyd Lawton
Obecny pseudonim: Deadshot
Tożsamość: Znana
Klasa postaci: Złoczyńca, zabójca na zlecenie
Wygląd
Płeć: Męska
Kolor włosów: Brązowy
Dane
Narodowość: Amerykanin
Status cywilny: Rozwiedziony
Narodowość: Amerykanin

Floyd Lawton - (Znany jako Deadshot) Złoczyńca i zabójca na zlecenie. Jeden z największych wrogów batmana, który jest jedyną postacią której nie trafił.

Historia Edytuj

Floyd miał trudne dzieciństwo, był drugim synem bogatego mężczyzny, w szkole był głównym obiektem żartów. Jego jedynym przyjacielem był jego własny brat - Edward, który zawsze bronił go za wszelką cenę.

Jego matką była Genevieve, z jego ojcem związała się tylko i wyłącznie dla rodzinnych pieniędzy, jednak dostrzegała to tylko jedna osoba w rodzinie - Floyd, jednak On, jako dziecko nie miał prawa głosu i musiał milczeć. Pewnego dnia matka chłopców przyszła do Edwarda oraz Floyda i opowiedziała Im własną wersję małżeństwa, powiedziała Ona, że pod ich nieobecność miewa on częste ataki agresji, a przed Ich narodzinami często dopuszczał się do przemocy. Edward ślepo uwierzył matce, lecz Floyd nie podzielił tego zdania. Matka nakazała chłopcom zabić jej męża, Edward i Genevieve bali się, że młody strzelec im przeszkodzi w próbie zamachu, więc zamknęli go na łodzi. Floyd był zdeterminowany. Musiał przeszkodzić Edwardowi w próbie oddania strzału, bez chwili namysłu podniósł karabin maszynowy i chciał wytrącić broń z ręki brata, niestety Floyd wycelował na chybił-trafił, do tego gałąź przesunęła się w nieodpowiednim momencie, w rezultacie Deadshot zastrzelił brata, a jego Ojciec nie umarł, jednak został kaleką.

Dzięki pieniądzom, które posiadała rodzina udało się zatuszować incydent, jednak psychika Floyda pogarszała się z dnia na dzień. Opuścił małe miasteczko, w którym się wychował. Przeniósł się do Gotham City, gdzie ożenił się i miał syna, dodatkowo rodzinne pieniądze pozwalały mu wieść godne życie. Jednak mimo wszystko nawiedzało go widmo przeszłości, nie mógł wyrzucić z głowy wspomnienia kiedy przestrzelił Edwardowi klatkę piersiową. Życzenie śmierci zaczęło do niego przemawiać, było to dla niego obojętne, czy zginie, czy przeżyje.

Kiedy do Gotham przybył Batman, Deadshot przywdział maskę domino i płaszcz. Przyjął nowe, już nam znane, imię Deadshot. Zaczął być obrońcą Gotham, lecz małe, sprytne śledztwo jakie przeprowadził Mroczny Rycerz udowodniło, że Deadshot nie zwraca uwagi na wszelkie zasady kodeksu moralnego, jakby było tego mało rządził podziemnym światem przestępczości Gotham. Po wyjściu faktów na światło dzienne został On osadzony w więzieniu Blacktage.

Koniec końców Deadshot został zwolniony z Blacktage, lecz zawarł tam nowe znajomości. Poznał tam Amandę Walker, jedną z dowódców Suicide Squad. Oczywiście zwerbowała ona Floyda do swoich szeregów, został on jednym z pierwszych członków organizacji, a Ona sama zlecała mu wiele misji. Amanda po wielu próbach osiągnęła sukces i Lawton zgodził się na wizytę u psychiatry, który stwierdził u niego wysoką niestabliność psychiczną. 

Pewnego razu Floyd otrzymał telefon od swojej byłej żony, Sooz. Powiedziała Ona, że ich syn został porwany. Lawton bez wahania terroryzował miasto w ramach odszukania syna, okazało się, że to jego matka, Genevieve jest odpowiedzialna za porwanie chłopca. Młody Edward został zabity przez pedofila. Deadshot przed dokonaniem brutalnej zemsty na mordercy, postrzelił swoją matkę i sprawił, że również stała się kaleką.

Po tym incydencie Lawton kontynuował współpracę z Suicide Squad, lecz stał się jeszcze bardziej niestabilny psychicznie. Grupa wysłała Lawtona na misję, jego zadaniem była ochrona skorumpowanego senatora, lecz Deadshot sam zabił senatora. Został postrzelony przez policjantów, jednak cudem udało mu się przeżyć. Podczas transportu zaginął jego kostium, niejaki George Harkness odnalazł i oddał strój Deadshota.

Po ostatniej misji od wcielenia do Suicide Squad, Deadshot powrócił do życia płatnego zabójcy. Przyjmował najbardziej śmiercionośne kontrakty, włączając w to JLA i Deathstrokea . Powrócił do swego starego domu w Gotham, gdzie zatrudniono go do zlikwidowania bossa Lewa Maxona, a następnie do zabójstwa David'a Caina. Przez krótki czas pracował nawet jako ochroniarz Pingwina podczas największej wojny gangów w historii Gotham. Potem ponownie zaczął radzić na własną rękę.

Po jakimś czasie został złapany przez herosów, dzięki dawnym kontaktom w rządzie został uwolniony. W międzyczasie dowiedział się również, że ma córkę - Zoe. Zoe była córką Deadshota i pewnej prostytutki z Gotham City. Floyd zaczął chronić dzielnicę miasta najlepiej jak tylko potrafił, żeby zapewnić bezpieczeństwo nowej rodzinie. Jednak robił to tylko dopóki jego umysł my na to pozwalał.

Deadshot upozorował swoją śmierć, lecz po czasie stwierdził, że normalne życie nie jest dla niego. Udało mu się jednak całkowicie oczyścić dzielnicę z przestępców, przekonał również Zieloną Strzałę do regularnego patrolowania okolicy.

Wyposażenie Edytuj

  • Wszelkiego rodzaju broń palna
    • Karabin snajperski
    • karabinki zamontowane na przegubach rąk
  • Celownik snajperski umieszczony na prawym oku