FANDOM

Hush
Informacje
Prawdziwe imię: Tommy Eliot
Obecny pseudonim: Bruce Wayne 2
Wygląd
Płeć: M
Kolor włosów: Rudy/Brunet
Dane
Narodowość: Amerykańska
Status cywilny: Singiel
Narodowość: Amerykańska

Thomas "Tommy" Elliot (Alter Ego Hush) były przyjacielem z dzieciństwa Bruce'a Wayne'a.

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Tommy był dzieckiem zamożnych ludzi. Od dziecka będąc socjopatą, postanowił zabić rodziców w celu przejęcia ich majątku. Był najlepszym przyjacielem młodego Bruce'a. W trakcie przejażdżki samochodem z rodzicami, umyślnie naciął on linkę hamulcową powodując wypadek. Thomas Wayne, który był lekarzem nie zdołał uratować jego ojca, jednak na niekorzyść psychopatycznego Tommy'ego wyleczył matkę. Wściekły Elliot musiał udawać "dobrego syna" przez następne lata. Po śmierci rodziców Bruce'a ten odziedziczył cały majątek rodziców co jeszcze bardziej podirytowało Elliota i spowodowało, że zazdrościł młodemu Wayne'owi. Dlatego więc obmyślił plan zemsty na spadkobiercy.

HushEdytuj

W końcu udało mu się dopiąć swego - po śmierci matki Tommy został bogaczem. Trzymając się jednak planu zemsty wyjechał poza Gotham. Po latach powrócił i skontaktował się z większością najgroźniejszych przestępców miasta przy pomocy Riddlera. Wymyślił również swoją nową tożsamość - Hush. Skrywał swoją twarz pod bandażami. Odkrył prawdziwą tożsamość Batmana. Upozorował swoją śmierć. Jednak w trakcie ostatecznej walki między byłymi przyjaciółmi przybywa James Gordon oraz Harvey Dent (który pożegnał się ze swoją drugą, demoniczną osobowością), który wyciąga pistolet i strzela w Husha. Ten ginie bez śladu.

Niemal zmarł gdy stanął do walki z Jokerem. Później (w komiksie pt : Serce Hush'a) zaplanował kolejną zemstę której celem była Catwoman. Wyciął jej serce i zmusił Batmana do oddania swego życia za jej. On sam dzięki swoim chirurgicznym zdolnościom zmienił swój wygląd by wyglądać jak Bruce Wayne.