FANDOM

Red hood
Jason Todd
Informacje
Prawdziwe imię: Jason Peter Todd
Obecny pseudonim: Red Hood
Wygląd
Płeć: mężczyzna
Kolor oczu: niebieski
Kolor włosów: czarne
Waga: 81,64 kg
Wzrost: 1,83 m
Dane

 Jason Peter Todd znany jako Red Hood. Urodzony 16 sierpnia.

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Jason Todd był dzieckiem ulicy w Alei Złoczyńców. Jego ojciec siedział w więzieniu za przestępstwa . Kobieta którą uważał za matkę umarła gdy był mały. Pewnej nocy Jason próbował ukraść koła od batmobilu. Batman złapał chłopca i odstawił do szkoły Ma Gun. Batman nie wiedział że ta szkoła jest przykrywką dla złodziei. Batman z Jasonem, zrobili z tym porządek . Mroczny Rycerz uczynił go potem swoim pomocnikiem, Robinem II.

Mroczna Strona ToddaEdytuj

Jason w swojej karierze Robina kierował się agresją.

Przykładem tego jest sytuacja gdy chłopak dowiedział się że jego ojciec został zabity podczas odsiadywania wyroku. Sprawcą był Dwie Twarze a Todd chcąc się zemścić pobił go.

ŚmierćEdytuj

Po jakimś czasie okazało się że jego prawdziwa matka, Shelia Haywood żyje i pracuję w Etiopii. Odnalazł ją, ale okazało się że to pułapka zastawiona przez Jokera. Ten pobił Jasona dotkliwie i wraz z matką zostawił go w towarzystwie bomby.

Batman przyszedł im na pomoc ale za późno. Bomba wybuchła a Jason wraz z Shelią zginęli pod stertą gruzu.

ZmartwychwstanieEdytuj

Dzięki działaniom Superboya Prime walczącego z Superboyem chłopak ożył ale był słaby. Thalia Al Ghul odnalazła Jasona po czym jego słabe ciało wrzuciła do Jam Łazarza dzięki którym Todd odzyskał siły.

PowrótEdytuj

Jason powrócił jako Red Hood. Działał na własną rękę.

Film;

"Batman: w cieniu Czerwonego Kaptura"

CiekawostkiEdytuj

W komiksie Jason umarł z powodu pobicia łomem przez Jokera

Więcej z Fandomu

Losowa wiki