FANDOM

Stephanie
Plik:Stephanie.png
Informacje
Wygląd
Waga: 49,90 kg
Wzrost: 1,65 m
Dane

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Stephanie Brown była córką Cluemastera, jednego z trzeciorzędnych przestępców w Gotham City. Ojciec większość jej dzieciństwa spędzał w więzieniu lub z dala od rodziny. Gdy wrócił do Gotham "zrehabilitowany" wydawać by się mogło, że spokój wreszcie zawita w rodzinie Brownów. Tak się jednak nie stało - Artur wrócił szybko do przestępczych interesów i zostawiał ślad po każdej zbrodni. Stephanie wpadła w furię z tego powodu i stwierdziła, że coś trzeba zrobić z przestępczymi nawykami ojca.

Rodzina

Niestety Stephanie dowiedziała się, że jest w ciąży z chłopakiem, który uciekł z Gotham po kataklizmie trzęsienia ziemi. Robin pod fałszywym imieniem zabrał ją do szkoły rodzenia i podczas tych wydarzeń dwójka jeszcze bardziej się do siebie zbliżyła. Chłopak wrócił do niej, gdy rodziła, i mimo , że się przeprowadził, to para spędziła kilka miłych chwil razem. Z pomocą Robina Spoiler pogodziła się z faktem, że musi oddać swoje dziecko do adopcji. Wtedy ojciec Robina postanowił wysłać go do szkoły z internatem. Pogorszyło to związek ów pary, gdyż dziewczyna nadal nie znała prawdziwej tożsamości bohatera.

UmiejętnościEdytuj

Pomimo, że Spoiler ćwiczyła z Batmanem, Robinem i Black Canary, dziewczyna nie mogła dorównać ich umiejętnościom. Dawała sobie radę, ale potrzebowała lat ćwiczeń by równać się z ich umiejętnościami fizycznymi i detektywistycznymi.