FANDOM

Talia Al Ghul to córka Ra's al Ghula kochanka Batmana i matka Damiana Wayne

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Taia urodziła się jako córka Ra's Al Ghula, gdy osiągneła odpowiedni wiek stała się jego prawą ręką. Kiedy studiowała medycynę została porwana przez Dr Darkk. Dziewczyna miała być wykorzystana przeciw swojemu ojcu .Jednak Dr Darkk znalazł się na celowniku Batmana, który uwolnił Talie. Liga zabójców okazała się zaledwie częścią organizacji Ra'sa. Demon i Darkk  byli wyznaczeni do misji której nie wypełnili karą była śmierć, więc obrócili się przeciwko Ra's al Ghulowi. Przygoda zakończyła się tym, że Talia uratowała życie Batmanowi zabijając Darkka, a potem wróciła do swego ojca i opowiedziała mu o Bruce'ie Wayne'ie, który ją wybawił.

Batman i TaliaEdytuj

Gdy Ra's al Ghul usłyszał opowieść Talii i porwał Dicka Graysona  jako wabika na Bruce'a Wayne'a w Batcave  i powiedział, że jego córka została porwana z Dickiem. Kiedy Batman dotarł w miejsce, gdzie przytrzymywano  porwanych wiedział kto za tym stoi. Ra's al Ghul  powiedział, że jego córka jest w nim zakochana. Porwanie było pewnego rodzaju testem, by sprawdzić czy Bruce nadaje się na jego następcę. Obrońca Gotham odmówił, a Talia doświadczyła wewnętrznego rozdarcia - chciała być lojalna swemu ojcu, a jednocześnie kochała Bruce'a.